niedziela, 19 kwietnia 2020

Długo tu byłam nieobecna, nawet w obecnej, zupełnie nowej rzeczywistości (korona) tak trudno jest zmobilizować się by napisać parę słów...
Na początku musiałam sobie "poprzypominać" jak od strony technicznej się za to zabrać... 
Moją, tak długą nieobecność tutaj tłumaczy jedynie moja nowa pasja, a nawet mogę powiedzieć że nowa miłość- Psychobiologia. Jest to nauka zmieniająca całkowicie spojrzenie na biologię, medycynę, terapię i zdrowienie człowieka. Zmiany w somatyce("choroby") są wywoływane przez emocjonalny wpływ naszych odczuć.
Oczywiście rękodzieło jest nadal obecne w moim życiu. Przedstawiam Wam dzisiaj moje łapacze snów.


Łapacz snów to aktywna ochrona przed złymi snami, stworzony z intencją przepuści tylko sprzyjające energie.

Łapacze snów można porównać do Mandali. Terapia sztuką jest stosowanym narzędziem przez psychologów i terapeutów.
Mandale-łapacze, w zależności od intencji z jaką się je tworzy mają właściwości oczyszczające, przyciągające miłość, uspokajające, przyciągające zdrowie lub bogactwo i wiele wiele innych 



 Łapacz-Mandala, jest nie tylko źródłem oczyszczającej energii, czy symbolem przydatnym podczas medytacji, ale również i pięknym elementem wystroju wnętrza, nadającym mu wyjątkowego uroku i klimatu. 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Biżuteria koronką klockową Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates